Cenik oglaševanja

Cenik oglaševanja si lahko ogledate ali prenesete v naslednji datoteki:
Cenik oglaševanja [PDF, 1.4 MB]

Pogoji oglaševanja

SPLOŠNI POGOJI

Spletni portal Naravne tablete pri objavljanju vsebin, kar vključuje tudi vse spletne oglase in promocijska sporočila, sledi lastni strategiji in vodilu uredništva. Vsa oglasna sporočila so objavljena v skladu z oddanim naročilom, ki ga naročnik posreduje preko elektronske pošte.

Vsa oglasna sporočila morajo biti v skladu z veljavno zakonodaje in kompatibilno s tehnološko platformo, na kateri teče programska oprema ponudnika. Uredništvo si prav tako pridržuje pravico, da katerikoli oglas zavrne na katerikoli točki v času brez dodatnih pojasnil naročniku. Naročnik je v tem primeru upravičen do sorazmernega vračila vplačanega stroška za oglaševanje, ki ni bilo realizirano. Uredništvo portala Naravne Tablete si prav tako pridržuje pravico do neobjave oglasov, kadar:

  • oglas ni skladen s celostno podobo portala;
  • oglas ni skladen z vsebinsko zasnovo portala;
  • oglas ne ustreza poslovnim interesom portala;
  • sporočilo oglasa ne ustreza vsebini portala.

Dejstvo, ali je oglas ideološko in grafično skladen z idejno zasnovo portala Naravne Tablete, je stvar presoje uredništva portala.

NAROČILO OGLASNIH SPOROČIL

Naročilo je možno oddati preko e-poštnega naslova, ki je na voljo na podstrani Kontakt na tem spletnem portalu. Naročilo se smatra za sprejeto in veljavno v trenutku, ko ponudnik naročniku to pisno potrdi preko e-pošte. Ustna oddaja naročila žal ni možna.

Naročilo oglaševalske kampanje je možno preklicati pet (5) delovnih dni pred dejanskim rokom, do katerega mora naročnik oglaševanja ponudniku dostaviti oglasne pasice (v polni obliki, torej brez manjkajočih datotek). V primeru kasnejše stornacije naročila oglaševanja si ponudnik pridržuje pravico, da zaračuna 45% vplačanih sredstev zaradi nastalih stroškov in nedostopnosti oglasnega prostora ostalim potencialnim naročnikom.

Rok za oddajo oglasnega materiala in oglasnih sporočil je deset (10) delovnih dni pred načrtovanim lansiranjem oglaševalske akcije. V primeru zamude s strani naročnika ni v ponudnikovi moči, da garantira, da bo zakupljeno oglasno mesto še vedno na voljo v nezmanjšani kapaciteti.